laurdag 1. august 2009

Bok 46: Norsk debutant


I dag vart det for ein gong skund finare ver enn meldt. Eg har lånt meg nokre papirbøker på biblioteket som eg har planar om å sitte ute i sola og lese. Desse nye nynorskbøkene trur eg ikkje vil kome ut på lydbokforlaget. I dag las eg siste halvdelen av denne boka.
---
Hovudpersonen i boka er ein 35 år gammal mann som har vorte kasta ut av kona. Han reiser attende til heimstaden for å finne svar på hendingar i fortida. Les gjerne meir her.
---
Boka er lettlesen og grei. Der er ein del artige episodar. Han prøver seg t.d. lærarvikar. Kanskje boka høver best for menn på same alder?

2 kommentarer:

Besta sa...

Synest temaet verkar kjent? Eg har blitt så glad i å lese bøker frå andre himmelstrok og kulturar. Då lærer eg noko nytt- om skikkar,måtar å tenkje på og mykje anna.No les eg Lille Petter edderkopp, mens eg gler meg til å lese Åsne Seierstad si bok frå Bagdad.

solveig sa...

Den kvinnelege varianten har vi fått rikeleg av.