tysdag 4. august 2009

Basert på bestseljar


Denne DVD-en plukka eg med meg frå ei sjappe i Sverige. Eg hadde store forventningar til filmen som hadde gjort det så skarpt i Frankrike.
---
Filmen startar godt. Her er nerve og spenning. Og sjølv om eg ikkje forstår "eit ord" fransk, let eg meg rive med.
---
Etter kvart vert det litt mange mord, og fiendebildet vert litt komplisert. Det er no thrilleren sin natur. Men oppklaringa verkar noko søkt i filmen. Dessverre har eg ikkje lese boka på førehand. Eg er sikker på at komplottet fungerte betre der. Og at tempoet i forklaringa gjorde den meir forståeleg. Harlan Coben har eg som kjendt stor sans for.
---
Sjå filmen;-)

3 kommentarer:

Besta sa...

Lurer på kva boka som filmen bygger på heiter på norsk? Eg har lese nokre bøker av denne forfattaren.

solveig sa...

Ikke et ord.

Besta sa...

Den har eg heilt sikkert ikkje lese.