måndag 17. august 2009

Bok 51: Monologantologi

Denne boka må eg berre bryte saman og tilstå at eg lånte på grunn av tittelen. Det er ei bok som har vorte til etter ei konkurranse.

No har eg ingen planar om å møte opp på nokon audition. Eg har lese tekstane for det dei er. Når det er så mange ulike tekstar og forfattarar, så vil ein naturleg nok like nokre betre enn andre. Enkelte ser du for deg typen!

Dette er ei artig og tankevekkande bok. Den er lettlesen, men ein bør sette av litt tid til ettertanke.

2 kommentarer:

arieldog sa...

Eg tenkte det var stavemåten som appellerte mest til deg :)

Besta sa...

Eg hadde litt problem med monolog-antologi som eg ville ha skrive det.Eg synest" Åddisjen" er ganske morsomt, det viser kor lite flinke vi er å finne gode norske ord for nye omgrep.Heller heilt nye ord(eller gamle for den del) enn engelske ord med norsk rettskriving.
Men det er vel berre spørsmål om tid og tilvenning.