onsdag 19. august 2009

Mat og helse

-Fe oss lage nåke også?

I dag starta eg med alle fag. Etter matfriminuttet stod det tre timar Mat og Helse på timeplanen. Dette visste sjølvsagt ikkje elevane som fekk kaste seg rett ut i faget første skuledag, då dei pakka sekken. Derfor vart det ekstra kjekt å få lage seg mat.

Vi starta med å bake ut grovbasktrundstykke og lage pastasalat. Tidlegare år har elevane fått velje mellom fin og grov pasta. I år tenkte eg at tida er moden for å kutte ut den fine. Ingen mukka. Då dei åt, spurde eg om dei brukar grov pasta heime. "For å vere ærleg", var det ei som sa, "så merka eg ikkje så stor forskjell."

Generelt sett er elevane meir opptekne av å ete sunn mat enn dei var for 20 år sidan. Som eg har sagt før, er elevane også mykje mindre heimealne. Dei reiser meir utanlands, og dei et i fleire heimar. Dette gjer at dei fleste er meir villege til å smake på nye ting.

Ingen kommentarer: