torsdag 29. juli 2010

Eg har fått meg ny bestevenn ...

8 kommentarer:

Anlen sa...

Åååå, det var ein søt bestevenn! Skulle gjerne hatt ein slik;) Min feite, kastrerte hankatt på snart 8 år gjer ikkje samme nytta...

Forresten må eg kommentere at du kledde sveisen! Du ser så ung ut:)

Besta sa...

Eg likar ikkje at verken du eller Margrete glattar håret. Dokke kler krøllar best! Eg blir direkte fornærma når dokke ikkje vil ha krøllane dokke har arva etter mora dokka.

solveig sa...

Lucy er berre kjempeskjønn!

Det er dei unge som klør etter å rette ut håret mitt. I dag gav eg etter. Det vert nok med den eine gongen.

Anonym sa...

Ikkje det at eg har noko med det...men du vart minst 10 år yngre med den frisyren....viss det er noko å trakte etter då? Du kledde det i alle fall, og det bør no ikkje vere siste gongen.... variasjon er no berre gøy det! Mvh Eline

Anonym sa...

Du var kjempefin, så fortsett med den sveisen!

Besta sa...

Ja, no ser du ut slik som alle andre glatthåra "blondiner"-viss det er det som er målet. Samanlikn med profilbildet ditt og døm sjølv.

solveig sa...

Ein kan bli reint inbilsk her.

Milena sa...

Solveig,ikkje bare 10 men 15 år yngre er du og kjempe,kjempe fin!
Det må ikkje være siste gangen!
:-)