tysdag 20. juli 2010

Grenselaus handel

Eller kanskje hemningslaus? Ekte agurknytt?

Siste natta låg vi på Thon hotellet i Charlottenberg.  Det var den billegaste overnattinga på turen om nokon skulle lure.   For ei natt på familierom (4 personar) med nydeleg frukost betalte vi 1090 svenske kroner.  Der var eigen frukostmeny for born. 

Hotellet ligg rett ved sida av det store kjøpesenteret.  Når ein kjem inn der, kan ein lure på kva land ein er i!  Kundane er nok stort sett nordmenn.  Prisane er svenske, så der er t.d. eigen tobakksbutikk.  Når eg skal kjøpe med meg mat heim, vert det helst slikt som vi ikkje får kjøpt i Noreg, som t.d. literkartongar med ulike kompottar, eller krämar som det heiter i Sverige.  Desse glasa har billeg innhald, men så får ein store glas på kjøpet som ein kan bruke til müsli eller ris m.a.

Etter ei veke med flott ver og temperaturar som gjer at ein ligg oppå dyna, har eg lova å ikkje klage på veret.  Men no held det hardt.

P.s.
Eg kjem nok med fleire innlegg frå turen når eg får td.

Ingen kommentarer: