onsdag 26. mai 2010

Tony goes to Hollywood?

Ikkje veit eg, men har dreg i alle fall til USA, Austin Texas nærare bestemt.  Dette er ein frittståande film i serien "Arr i sjelen".  Eg har fått låne DVD-en av ein krimkompis. 

Sesong 6 har ikkje vorte vist på norsk TV, så den var teksta på engelsk og svensk.  Denne filmen er innspelt mellom sesong 5 og 6 og er ikkje teksta.  Her gjeld det å ha skjerpa sansar.  Eg gler meg!

Dessverre vert nok dette det siste vi ser av Robson Green i denne rolla.  TV-selskapet satsar på rimelegare seriar.  Kvalitet kostar.  Synd at det ikkje vert verdsett.


PRAYER OF THE BONE
Tony finds himself a fish out of water when he’s invited to Texas as an expert witness in a case of family annihilation. Known drug addict and Iraq combat vet Darius Wade has confessed to brutally slaughtering his wife and two young children. His defence team claim that Darius’ traumatic experiences in war have left him with PTSD, and he committed his crime while hallucinating- a mitigating factor that should spare him the death penalty. The prosecution want Tony to join with them in proving that Darius’ supposed PTSD is a fraud, especially in light of a rape crime he committed while stationed in the UK- a crime for which Tony interviewed him but for which he escaped justice because the US Air Force whisked him home.


Alone in a strange country, surrounded by hostile lawyers and police, Tony finds himself at the centre of a maelstrom of competing legal and political interests. He’s insulted, threatened, framed and physically attacked… And meanwhile his doubts grow about the case. Nobody is quite what they seem. And everyone has a vested interest in Darius. Everyone, that is, except Darius himself, who seems peculiarly determined to die.

Kjelde: http://www.coastalproductions.co.uk/production/wire-blood-prayer-bone/

9 kommentarer:

Elin sa...

Dette ser kjekt ut!
Eg har eit spørsmål om karamellpudding. Eg laga 2 stk til konfirmasjon i pinsa. Eg gugla og fann ei herleg oppskrift med mykje fløyte. Eg ser at du ikkje bruker fløyte. Blir det like godt? Er det for å spare pengar/kaloriar du ikkje bruker fløyte? Har lyst å spesialisere meg på denne herlege desserten. PS: Eg kom ikkje på å søkje på bloggen din etter oppskrift, beklager. Det var Hilde som minna meg på det i dag at du var karamellpudding-eksperten framfor nokon!

solveig sa...

Eg har aldri brukt fløyte, synest han vert mektig nok med H-mjølk. Men eg vil gjerne ha krem søta med litt ekte vaniljesukker attåt.

Besta sa...

Eg har ei oppskrift som eg har fått med ein nabo, den er det fløyte i. Problemet er at feittet har ein tendens til å legge seg som ei skorpe oppå. Trur faktisk det er lettare å få godt resultat med berre melk. Har fått karamellpudding med skorpe på hotellet her også, god sjølvsagt, den også.

Besta sa...

Apropos, så må eg ha alle filmar teksta - også dei norske, eller særlig dei, elles forstår eg ikkje bæra. Pia Tjelta kunne like godt ha snakka kinesisk for min del....

solveig sa...

Britane snakkar i alle fall tydelegare enn norske skodespelarar! Dit eg har sett, går det heilt greit. Språket er ikkje vanskeleg.

Anonym sa...

Thank you a bunch for sharing this with all folks you really recognize what you are speaking approximately!
Bookmarked. Please also consult with my website =).
We may have a link exchange arrangement among us!

Also visit my blog: facebook of sex

Anonym sa...

One thing I would really like to say is that often before acquiring more
laptop or computer memory, consider the machine directly into
which it can be installed. In the event the machine is usually running
Windows XP, for instance, a memory threshold is 3.25GB. Using over
this would easily constitute a new waste.
Be sure that one's mother board can handle the upgrade quantity, as well. Great blog post.

Also visit my weblog :: fuck book

Anonym sa...

Howdy! I know this is somewhat off topic but
I was wondering which blog platform are you using for this website?
I'm getting sick and tired of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at alternatives for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

Have a look at my homepage :: skype sex

Anonym sa...

Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this blog loading?
I'm trying to determine if its a problem on my end or if
it's the blog. Any suggestions would be greatly appreciated.


Here is my web page - internet dating sites