måndag 17. mai 2010

17. mai 2010

Her har eg stilt meg opp på fast plass for å få det tradisjonelle 17. mai-bildet.  I år gjekk ordføraren fremst med kjedet sitt. Flott!
I år var det eit blanda korps som spelte.  Skulekorset har fått nye uniformer.
I løpet av dagen vert det ein del diskusjonar/samtalar.  Ein lærer stadig noko nytt.  Bunadar og bunadsøll vert kommentert.  Sjølv såg eg spesielt på øyredobbar i år.  Eg lånte frøkna sine som skal vere til Sunnmørsbunaden.  Eg må finne meg nokon utan gull i.  Ei nabodame fortalde meg at det no er populært med oksidert sølv til sett nummer to til Sunnmørsbunaden.  Sett nummer to?  Kva vert det neste.

Seinare fortel ei anna mor meg om gårsdagens krise: Opplegging av uniformsbukse.  Og eg må innrømme at eg tenkte på det i går då eg la opp buksa til frøkna: Er det alle som kan "rette" saumen.  Eg viste henne at ho har stinga på capeen sin.  Det er enkelt! (Spesielt når ein har fått mannen i huset til å finne rette sidda og dampa bretten på førehand.) Ho hadde fått profesjonell hjelp, og det er no ei ærleg sak. 

Ingen kommentarer: