onsdag 28. juli 2010

Høgåsen

I forgårs såg eg at ei facebookvenninne hadde vore på Høgåsen, og at der var ei fantastisk utsikt.  Så eg lokka Øystein med meg.  Det var greitt for han berre han fekk springe ei mil først.


Vi rota med å finne råsa.  Men eigentleg er det ganske enkelt.  Ein køyrer til Ytste Dimna og følgjer vegen til ein finn dette skiltet.
Her er neste råsval.  Vi gjekk opp på Svarane først.  Øystein skræmde opp eit par hjortar.  Eg fekk smakt eit par modne molter.  Det skal forresten vere eit dårleg molteår i år.  Ikkje så overraskande.
Høgåsen er ikkje noko høgt fjell, meir ein høg ås som namnet seier.
På nettet stod det at ein kunne gå opp frå Kleven, men Øystein har meir tru på å gå opp frå Hasundgot stadion.  Kanskje blogglesarane veit om der er rås?
Utsikt mot Hatløya og Borgarøya.

Øystein peikar heimover mot Hareid
Mot Herøy.  De ser sikkert brua.
Utsikta var flott.  Men eg er også glad i detaljane i naturen.  Her har eg brukt macroinnstillinga.

Ingen kommentarer: