fredag 23. juli 2010

Stua grønsaker

Ja, då lurer vel blogglesarane på kva eg fanni frysaren i dag? Eg må tilstå at eg fann to ting som ein eigentleg ikkje bør fryse, nemleg pølser og sommarkotelettar.  Det siste kan unnskyldast med at ein kjøper dei frosne i pakkar til 28 kroner kiloen på Prix. I dag vart det grilling her.
Viss ein no er lei av potetsalat eller vil ha noko magrare og meir vitaminrikt, er stua grønsaker eit godt alternativ. Eg synest det er nydeleg, men kjem ikkje på å lage det så ofte.

Oppskrifta er enkel: Ein lagar ein tjukk, kvit saus.  Eg begynte med eit par skeier flytande bremykt og 1/2 dl kveitemjøl i dag.  Denne sausen får småkoke medan ein lagar til grønsakene.  Her tek du dei sortane du liker.  Eg brukte tre store gulrøter og eit blomkålhovud i dag.  Bruk ikkje for mykje vatn.   Dekk berre gulrøtene halvveis.  Ha i litt salt. Når grønsakene er kokte har du dei og kokekrafta i sausen.  Smak til med salt, pepar og litt grasløk.  Eg let grønsakene koke litt i sausen medan han tjukna litt.
Dette er mat som born liker.  Er det nokon som berre liker ei av grønsakene, er det lett å ta av det han/ho vil ha.  No er ikkje pasta ei grønsak, men det går an å ha litt kokt fullkornpasta om ein ønskjer det.

Ingen kommentarer: