laurdag 17. juli 2010

Shopping i Varberg

Sidan det har vore så fint ver, har det meste av tida gått til bading og soling.  Men i går gjekk frøkna og eg til byen langs strandpromenaden.  Vi har funne ein butikk vi liker begge to.  Der finn ein mykje slikt som er på interiørbloggane, mykje fint med andre ord.  For meg vert det mest å kike.  Eg har nok av det meste, mefann ein kjøkenhandduk frå Ekelund midt i ei utstilling med jordbærmønster.  Eg trur kvaliteten er som klutane, bomull og "bamboosviscose". Strykefrie les eg mellom linene, så får vi sjå.  Sommarlege og fine er dei i alle fall etter min smak.

Frøkna fekk kjøpe seg kort med dyremotiv.  Serviettane passar og inn i interesseområdet for tida.

P.S.
Vi har sjølvsagt kjøpt oss litt kle og anna, men det går under personleg som vi ikkje legg ut på nett.

Ingen kommentarer: