laurdag 28. mars 2009

28. mars

I dag har vi feira mamma. Keeperen fekk seg ny mobil i veka som var, og betalaren innkasserte ein helgavask. Øystein og eg gjorde litt anna praktisk arbeid i og rundt heimen før vi reiste inn i Ørsta. Der var det fleire venta og uventa gjester. Tida flaug med mykje god mat og god prat. Då eg skulle ta bilde av alle bloggarane, streika fotoapparatet "Low battery". Eg har nettopp lada det, men det hadde nok stått i datamaskina i natt. No håper eg at andre sender bilde direkte til meg eller om mamma. Nei, eg hadde ikkje med meg kake til mamma. Dette er slik korpskakene ser ut no, tatt med Håkon sitt gamle apparat. Som rundekake/ostekake valde eg å satse på ein klassikar. No har eg fylt kaka med vaniljekrem kokt av 2 posar vaniljesauspulver blanda med ein pakke fløyte. Sist eg laga denne kaka var til ein konfirmasjon for fem (!) år sidan. Så her tek eg i mot tips om oppdatering. Eg fylte den no, for at den skal sette seg til i morgon, etter tips frå ein kollega.
Noko anna som er så merkeleg er at eg vert så usikker når eg skal gje vekk kaker. Kva skal eg fylle blautkaka med? Kva likar folk best? Mamma hadde frose ned fylt blautkake etter tips frå Anlen. Det er ikkje dumt! Og veldig lurt viss ein veit at ho vert ståande framme ein time eller to før matpausen. Eg har kjøpt inn både aprikoskompott og aprikossylte slik at eg har noko å velje i.

Ingen kommentarer: