onsdag 21. oktober 2009

Korleis slette MP3 - filer

Eg er berømt,eller berykta, alt etter korleis ein ser det, for mine steg for steg-forklaringar. Denne rekka er til ein blogglesar som slit med å slette filer på MP3-en sin.


Når ein koplar til MP3-en , får ein opp denne menyen.  Dobbeltklikk der du ser pila.

Klikk deg vidare her.

Då får du opp denne menyen.  Klikk på Music.


Anten ligg albuma her, eller så må du klikke vidare på Unknown.


No kan du høgreklikke og slette ein og ein album, eller halde nede Ctrl-knappen oh merke fleire.


Ja!

Stadig like forvirra?
Lykke til!

2 kommentarer:

Besta sa...

Forvirra??? Langt ifrå. Dette gjekk som ein drøm, på 2.forsøk. Første gongen fekk eg ein liten feil i starten som skipla heile greia. Takk for hjelpa!

Besta sa...

NB: Du må ikkje slette dette innlegget, for neste gong eg skal slette er eg vel like hjelpelaus kjenner eg meg sjølv rett.