måndag 5. oktober 2009

Potetferie

Ein treng ikkje akkurat ferie for å ta opp dei potetene som vert dyrka her i hagen. Det er nok med ei lita friøkt. Men så smakar det godt med det som kjem rett frå hagen! Viss de synest det er få poteter i panna, skuldast det at eldstemann flytta til Førde i dag tidleg. Så no går vi ned i standar norsk familiestorleik (?) på fire.
Etter ein liten feittlekkasje frå ei form i steikeomnen, ville eg prøve eit nytt produkt i dag. Eg synest den vanlege Mr Muscle- omnsrensen luktar vondt. Resultatet med denne nye? Tja, litt feitt gjekk vekk etter ein time. Feittflaka gjekk og vekk, med skrape. Dette produktet kan de la stå att i butikken.

Fasit: Den store skvåsjen måtte på badvekta! 5,3 kg.
Dessverre, må eg nesten seie, oppdaga eg fleire vekkgøymde kjempeskvåsjar då eg rydda åkeren i dag. men ingen større enn denne.



4 kommentarer:

Besta sa...

Dessverre var ikkje den siste tippinga mi komen inn på bloggen din. Trur den var på 5,3 eller deromkring, så no får eg vel ikkje premie? Eller ære?

solveig sa...

;-))

Elin sa...

Eg er veldig glad i squash eller skvåsj (likar ikkje å i fornorska ord..), kan du lære meg å dyrke slike?

solveig sa...

Eg får starte på at med svåsjnytt til våren! Eg bruker å så dei inne rundt 1. mai.... Fornorskingå gjer eg halvveigs på fill....