onsdag 21. oktober 2009

Bok 66: Eventyr for vaksne



Dette er den siste boka av forfattaren.  Det var denne eg lånte først, før eg kom på at eg ville lese den andre dei hadde på biblioteket først.  Eg har no kome til eit punkt der eg har lese alle lydbøkene på biblioteket anten som lydbok eller papirbok.

Eg har sansen for språket i boka og delar av forteljinga.  Det er ikkje det at alt eg les må vere sannsynleg.  Men dette vert berre for fjernt for meg.  Utanomjordiske vesen har eg ikkje sansen for.  Og heller ikkje "Eg vakna og så var det berre ein draum".  Til det har eg lese for mange skulestilar. Ei anna svakheit med boka er at lesaren forstår meir enn helten tidleg i boka.  Som eg skreiv om den andre boka av forfattaren, er det fare for  mislikar sjangeren meir enn romanen. 

Les om boka her.

P.s.
I morgon skal eg på biblioteket i nabobyen og finne ei bok eg veit eg vil like.

Ingen kommentarer: