onsdag 22. april 2009

Bok 23: Utvida horisont?

Arild Asnes, 1970 av Dag Solstad


I norskboka vert forfattaren omtala som den intellektuelle utsidaren. Hovudpersonen i romanen er ein forfattar i djup livskrise. Han treng noko å tru på i eit liv som manglar meining. Det han skriv, har ingen eigentleg nyttte av. I romanen vert han kommunist.

Kvar CD i denne boka inneheld eitt spor! I dag sette eg av vel ein time til hagearbeid, og vart då endeleg ferdig i tide. Det er godt tima i høve til pensum i 10-klasse.

2 kommentarer:

Besta sa...

Har lese nokre bøker av Dag Solstad, og dei er litt spesielle. Men mannen sjølv er vel enda særare.Den artigaste var vel Gymnaslærer Pedersen?Viss du les bøkene på MP 3 kan du vel stoppe og begynne igjen utan å spole? Mitt problem er at eg "dett ut" og DÅ må eg spole tilbake.

solveig sa...

Viss eg slår den av, hender det ofte at den startar på begynnelsen av sporet....... Derfor er det tryggast å lese hele CD-en.