søndag 20. september 2009

Førti fiskekaker

I går fekk eg 3 kg malen fisk frå Besten. Eg fekk oppskrift av Besta. Så i dag laga eg fiskekaker etter deira oppskrift og instruks.

1,5 kg malen fisk
4 ts salt
2 egg
3 ms potetmjøl (her kunne eg bruke litt meir sidan eg bruker måleskeier..(5)
1 krm muskatnøtt
1 krm pepar
5 dl H-mjølk

Fiskekakene skulle steikast i ei blanding av smør og olje, og formast med ei serveringsskei. Eg brukte Melange utan salt og mjølk og solsikkeolje fordi det var det eg hadde.

Fiskekakene/karbonadane vart kjempegode!

Vi serverte dei med poteter, rømme, sylta raudbetar og furulysalat. Vi tok dei grønsakene/fruktene vi hadde: Kål, eple, gulrot og strimlar av sviske. Eg har lært av elevane mine at det er lettare å få born til å like råkost viss ein brukar jus til dressing i staden for sitronsaft med sukker. I dag hadde eg appelsinjus, men frukostjus er kanskje mest populært. Har ein ananas i salaten, brukar ein litt av jusen frå boksen.



1 kommentar:

Hildegard sa...

Der var oppskrifta. Takk skal du ha. Eidabesta