søndag 27. september 2009

Hevedeig/poolish II

I går kveld fann eg ut at eg ville prøve å bruke hevedeig til heilt vanlege brød. Eg brukte 2 dl vatn, 3 dl kveitemjøl og og ei lita ertestor kule fersk deig. Dette tok eg av 1/3 pakke fersk gjær. Om morgonen såg sørpa slik ut.
I brøddeigen hadde eg 1 liter vatn, 6 dl kveitemjøl, 2 1/2 ts salt og ei blanding av grove mjølsortar. Eg har ein plastboks i skåpet med mjøl som eg tek ut når eg skal bake. Eg tek litt av kvart og prøver å tøme nokre posar om muleg.

Maskina knar deigen nokre minutt til han slepper kantane.

Etter 2 1/2 (Ut på tur!) time såg deigen slik ut. Ja, de ser rett; eg bruker ei dusjhette over deigen. Øystein er ingen storforbrukar av slike når han er på hotell, så eg spør pent om han kan ta dei med heim.

I dag forma eg ikkje kuler først, men baka brøda på vanleg måte. Dei heva ein halv time før eg steikte dei.

Konklusjon: Ein slik hevedeig gir raskare heving enn om du skulle bruke 1/2 pakke gjær. Då reknar eg 3 timar. Brøda smakar godt, og får ein fin konsistens. Den einaste ulempa eg kan sjå, er at du må bestemme deg og lage hevedeig kvelden før.

Ingen kommentarer: