onsdag 31. desember 2008

Nyttårsfeiring

I dag kom snøen! Det er ein fordel med snø når det vert sendt opp rakettar.....
Til middag har vi pinnekjøt og mor som på julaftan. Til dessert vart det hermetiske plommer (gåve) med krumkaker og krem.

I dag får de ikkje sjå vindauget mitt. For det første har den over 20 år-gamle sjuarma lysestaken takka for seg. For det andre har julestjernene tapt seg. Eg som har skrytt av at mine brukar å leve til påske.

Vi er heime "åleine" i dag også. Ungane fer hit og dit. Vareteljing klokka 11 i morgon tidleg legg nok ein dempar på mi rangling. Konfirmanten skal vere med og tene pengar til Fredsreise til hausten.

3 kommentarer:

Anlen sa...

Dokke får ha ei fin feiring sjøl om det er nokre som ikkje er heime;) Eg er glad for at eg ikkje skal opp på varetelling i morgon tidleg!!

Godt nytt år!

Besta sa...

Det var i alle fall eit fint dekka bord! Her hadde vi svineribbe med skikkelig SPRØ svor+ hermetiske kirsebær(frå Hareid) med krem ! Einaste nyttårsforsettet eg har er å komme tilbake til normalt kalori-inntak. Godt nytt år!

arieldog sa...

Godt nytt år!