søndag 7. desember 2008

Når dagane vert korte

Det største problemet her er ikkje at nettene er så lange, men at dagane vert for korte. Fredag begynte middagen på hotellet med Utdanningsforbundet klokka 18. Sjølv om eg slutta å undervise klokka 14, skulle det både handlast til skulekjøkenet og til helga. I tillegg må ein smette inn middag til familien og hårvask.

I dag må vi dele oss. Korpskonserten i Leikong Kyrkje klokka 18 kolliderer med lysmessa i Hareid kyrkje klokka 19.
---
Eg møtte på ei forkava fembarnsmor her ein dag og drog den at "Det er nesten godt når det kolliderer når det er så mykje". "Ja, du må ikkje snakke", svarer ho,"Men er det fire ting, då vert eg handlingslamma og vert heime. Saknar dei meg tre plassar, kan dei like godt sakne meg fire."
---
Det er lenge sidan eg har innsett at eg ikkje rekk å lage "alt" til jul. Kva skal ein prioritere? Sju slag d.v.s. småkaker, eller det ein likar? Eg kom fram til at eg har mest lyst på vørterbrød og gjærbakst. Det er ikkje så stort resultat på ein fridag, men i tillegg til dette skal alt det usynlege husarbeidet gjerast. Det vil seie det viser godt viss ein ikkje gjer det. Så no er uniformsbuksa passeleg sid, klesdungen har minka og middagen står på bordet til keeperen kjem heim. Dei vann innandørsturneringa i dag. Då vi andre sette oss ned og åt middag låg dei under 0-3 og då vi hadde ete ferdig, hadde dei vunne 4-3.
p.s.
Eg kjem attende til mormor si oppskrift på vørterbrød.

Ingen kommentarer: