laurdag 27. desember 2008

Kvardag og julefest



For oss vaksne er det vel litt "dagen derpå" i dag. Huset har behov for ein innsats i form av t.d. støvsuging og klesvask.

For ungdomane er det nok "dagen før dagen". Grendacupen begynner i morgon.

Eg har ein merkeleg vane/uvane. Eg brukar så og seie aldri hugselapp når eg handlar. Når eg går ei runde på Prix, veit eg kva eg skal ha. Det er sjeldan eg gløymer noko. Men same idé kan dukke opp to dagar på rad. Det kan vere 5 år sidan sist eg kjøpte ei flaske eddik, men då kan eg kjøpe eddik to dagar på rad. Denne jula har eg kjøpt dobbel dose av to ting, grøne erter og H-mjølk. Ertene står seg. Det er verre med 6 liter H-mjølk. Heldigvis går mjølka ikkje ut på dato før den 30. I dag vart det graut og spekemat med mandelpoteter til middag.

Fantasien er ikkje så god når det gjeld "mat på fat", så det vert skillingsbollar i dag og.

Ingen kommentarer: