laurdag 13. desember 2008

Julestrid og førjulstid


Den nye julestria no for tida trur eg må bli alle arragementa før jul. Gutane har hatt fotball som fritidsaktivitet, og då ligg aktiviteten til 2 dagar i romjula, Grendacupen.
---
Men dei som er medlemar i korps og kor har det travelt. Mora eg sat saman med på musikkskulekonserten i dag, hadde låkt i kjevane av for mykje korsong. Kanskje ho syng om natta og, tenkte eg for meg sjølv.
---
I dag fekk alle som hadde lyst opptre. Dei hadde sett saman ein del grupper heldigvis. Likevel tok det nærare 2 timar. Eg tok det som rein avslapning. Mange er sjølvsagt veldig flinke!
---
Seinare på dag køyrde vi Olaug til Brandal der ho åt julemiddag med korpset.
---
P.s.
I dag hadde eg gløymt fotoapparatet. Bildet er frå konserten i oktober.

Ingen kommentarer: