tysdag 23. desember 2008

Kransekakevitsar

Kva er det som er så artig med kransekakevitsar? Hattane?

Smellbonbongane?


At dei som les dei ikkje alltid forstår dei? Eller er det rett og slett vitsane?
Døme:
Har dere sekksual-opplytsning på skolen? nei bare vanli takbelysning
Jeg er sikker på at min mann er meg utro. Ingen av barna ligner på ham.
Er det guffent å være regnskapsbud? Neida! Alle steder er folk venlige mot meg og ber meg inderlig om å komme igjen en annen gang.
Kone, jeg trenger en ny hobby, jeg begynner at male igjen. Utmerket, du kan starte med kjøkkenet.
ps.
Eg er ikkje ansvarleg for rettskrivingsfeila.....



2 kommentarer:

Anlen sa...

Vitsane er som oftast så dårlege at det er uråd å forklare dei også.... Men dei skal lesast, ja! Huff;)

Ha ei god jul, med eller uten kransekakevitsar!

Besta sa...

Eg trur det må vere ein slags dansk? God jul og takk for ein fin dag!