søndag 16. desember 2007

Søndag 16.desember




Det store spørsmålet når det nærmar seg jul er: Kva ein ha av mat og drikke?
--
Dei siste åra har ungane plukka villbringebær. Dei plukkar litt om gongen som vi frys ned etter kvart. I år vart det to isboksar. I dag har dei blitt til saft som vi skal drikke til julegrauten. Vi skal også lage raud saus til riskremen av denne safta.
--
Eg har også laga ripssaft. Den gidd eg ikkje koke opp med sukker. Eg kjøper solbærsirup og blandar den med. Den må sjølvsagt frysast til ein skal bruke den.
--
Elles lagar eg alltid aniskringler(knutar?) til Øystein og Mor Monsen til meg sjølv.
--
Eit spørsmål vi ikkje får svar på før det har gått ein 20-30 år? Kva vi ungane hugse? Det året vi hadde peparkakehus, eller alle dei andre åra då eg sa "Ikkje i dag", og håpa dei fekk noko anna å tenke på?

1 kommentar:

Milena sa...

Ungane hugsa alltid det som ikkje vi hugsa,har eg lagt merke til....:-)