torsdag 27. desember 2007

Mine beste sider



Allereie i tittelen legg Viestad an tonen. Her er mange gode forklaringar og forteljingar. Språket er godt, og han legg vekt på gode overskrifter, helst med dobbelt meining.
Tatt på fersken
Tanta til Beate
Kanskje kommer kongen (Elvismat)
Rått parti
Jeg fikk skokk (om jordskokk og Coop lyngdal og fordommar)
Noe i gjære

Dei som les Magasinet vil kjenne att sidene derifrå. Eg kjøper Dagbladet så og seie kvar einaste laurdag, men klipper sjeldan ut sidene hans. Kanskje vert eg flinkare til det heretter, eller skal eg satse på at han gir ut fleire bøker?

For dei blogglesarane som har boka, vil eg legge inn eit godt ord for landbrødet s.63. Den artikkelen var ønskereprise for eit par år sidan. Eg laga brøda, og dei var berre kjempegode.

I artikkelen "Lørdagsgodt" s. 214 skriv Viestad knakande godt om den norske pizzaen.

Eg kjem nok attende med erfaringar og oppskrifter seinare.

2 kommentarer:

Milena sa...

Sitter og leser denna boka idag....mange gode ting,ja!
Brød fra side 63 he eg også laga.

solveig sa...

Gler meg til ferskensesongen.....
Eg kjem nok tilbake med erfaringar m/sidetal.