fredag 28. desember 2007

Julefest og Grendacup

3. juledag er det julefest med "mat på fat" og dessutan skal det leverast sjokoladeskuffekake til Grendacupen. Eg føler meg av og til litt gniten når eg kjem med skillingsbollane mine. Det er liksom litt enkel og rimeleg mat. Men det skal ofte ikkje meir enn ei rosin til , før nokon "ikkje likar". Og det var nok eitt av dei første fata som vart tomme.


Denne sjokoladekaka lagar eg ofte når eg skal gi frå meg ei kake. Er det nokon som har geburtsdag, kjøper eg inn rikeleg med smågodt, gjerne hjerter til jenter og "daudningehaud" til gutar. (Er det lov?) Kaka er ei surmjølkskake som er kjempeenkel å røre saman.

Sjokoladekake m/kefir

(stor langpanne ca 5 l)

11 dl kveitemjøl

5 dl sukker

3 ms kakao

4 ts narton

2 ts kanel

2 ts vaniljesukker

1 l kefir

300 g smelta margarin

1. Set omnen på 200 g.

2. Ha bakepapir i ei stor langpanne.

3. Smelt margarinen. Avkjøl litt.

4. Bland saman det tørre.

5. Rør inn mjølka. Røra skal bli klumpefri, men ikkje seig.

6. Rør inn margarinen og ha røra i langpanna.

7. Steik kaka i ca 40 minutt på nederste rille.

Glasur:

100 g margarin

2 ms sterk kaffi (Kok kaffi: Ha 2 ts pulverkaffi i 1/2 dl kokande vatn)

1 ms kakao

1 ts vaniljesukker

250 g melis

1. Smelt margarinen (her kan du ikkje bruke flytande margarin) og ha i kaffi.

2. Sikt i resten av ingrediensane.

3. Ha glasuren på kaka medan ho er lunken.

4. Pynt kaka etter eigen fantasi.

Eg har prøvd ut mange surmjølkskaker, og kome fram til at denne er den beste. Eg brukar kulturmjølk, sjølv om enkelte meiner det må vere kefir. Oppskrifta er skriven for nybyrjarar. På skulekjøkenet skal det gå fort, heime steiker eg den oftast på 180 grader 1 time.

Ingen kommentarer: