onsdag 30. desember 2009

Besøk


I dag har vi hatt slektsbesøk.  Det gjekk føre seg på tradisjonelt vis.  Ungane har vore mykje ute i snøen.

Eg må vise fram grauttallerkane mine som i dag vart brukte til suppe.  Dei har seks ulike nissemotiv.  Serviettane har eg hatt liggande i mange år utan å like dei noko særleg, men i dag passa dei godt!

Vi hadde spart litt kransekake og eit par smellbongbongar til dei yngste kom.

De trængte virkelig til vores besøg...... så du hvor sure de var da vi kom, og hvor glade de var da vi gik?

Hvis en av oss dør, sa hun til sin mann, så vil jeg begynne med pensjonat.....

Hvorfor går politibetjentene i Århus altid med en hund? To hjærner tænker bedre enn en.

Hva er i veien med disse eggene, kelner? Spørg ikke meg.  Det er ikke jeg som har lagt dem.

Nokon som lo?

2 kommentarer:

Besta sa...

Fint bord i dag også. Vi har same juleserviset her,både til middag og kaffi.Kjekt å sjå at ungane er friske og kosar seg i snøen.Olaug vil vel heller ha skeise-ver.I morgon er det meldt enda kaldare her.

solveig sa...

Håkon fekk seg nye ski i dag som forskot på geburtsdagsgåve. Ein må nesten slå til når snøen er her.