torsdag 31. desember 2009

Kva et du?


No er mi vesle "Kva et du på julaftan"-undersøking blandt blogglesarane over.  Resultatet overraskar ikkje.  Det er nok flest folk her omkring som les bloggen, og her er det flest som et pinnekjøt.  At mange et to rettar, overraskar heller ikkje.  Det er vanleg å lage til svineribba på same måte som pinnekjøtet, og servert ved sida av.

Om folk har like faste nyttårstradisjonar, er eg ikkje like sikker på!  Men eg legg ut ei ny undersøking. De kan stemme på fleire rettar her.  Dei som ikkje har fast tradisjon på det, kan stemme på det + det dei et i dag.

Til venstre ser de ei kokebok eg fekk til jul.  Eg har ikkje laga noko frå den enno, men kosa meg med å lese frå livet til Ingrid.  Ho fortel både om tida i Fjernsynskjøkkenet, og frå familien sin. Sidan det er snakk om julaftan, skal de få eit lite sitat:

Svineribben vant aldri terreng hjemme hos oss.  Og når jeg tenker på alle de telefonene og brevene jeg har fått om svineribbe opp gjennom årene, så er jeg nesten glad for at det ikke har vært ribbe til jul hos oss. Hvis ribben ikke blir vellykket - altså viss svoren ikke blir sprø - høres det nesten ut som det kan gå på livet løs.  Nesten være skilsmissegrunn.

Ja, ja vi som har eit avslappa forhold til poppa grisehud, synest det kan bikke av og til.  Eg gløymer ikkje eit program frå den norske leiren i "Syden" der heile julaftan gjekk ut på å engste seg over dei spanske kokkane.

Ingen kommentarer: