måndag 13. oktober 2008

Hell i uhell


Laurdag handla eg inn til skulekjøkenet. Då eg opna frysaren, møtte det meg eit sørgeleg syn. Ikkje noko var frose lenger. Eg rista på ein liten mjølkekartong og oppdaga at der var litt is i han. Dermed tok eg sjansen på å legge m.a. 5 aurar og 3 pakkar kjøtdeig over i ein annan frysar. Frysarmotoren var varm. Kanskje det berre hadde vore eit straumbrot.
---
Søndag var eg bort att for å ta ein aure opp av frysaren og sette fram tørrvarer til måndag morgon. Då var lyset vekke! Ingen sikringar hadde gått! Kva gjer ein då? Etter nærare undersøkingar, fann eg ut at ein av jordfeilbrytarane hadde slått ut. Eg drog ut kontakta på frysaren. Då eg sette den i att gjekk lyset igjen. Diagnosen vart stilt: Jordfeil i frysaren.
---
Heldigvis var der to jordfeilbrytarar i sikringsskapet, slik at dei to kjøleskåpa hadde stått på!
---
Det er merkeleg at slikt alltid skjer i feriar! Men når gale skulle skje, er eg glad at det skjedde på slutten av veka.
---
No har eg bestilt opp ny frysar!

Ingen kommentarer: