tysdag 21. oktober 2008

Eventyrarar


På 80-talet las eg Åndenes hus. Det var ei fantastisk bok med mykje eventyr i seg.
---
Denne boka handlar om eventyrarar, spanjolane som erobra Chile og Peru på 1500-talet.
---
Dette er ein del av historia eg aldri har gått i djupna på. På 70-talet var pedagogikken at ein skulle kunne litt om alt. Deretter skulle ein fordjupe seg. Eg meiner eg har fordjupa meg i Afrika t.o.m. lærarskulen.
---
Derfor er det spesielt interessant å lese ei bok med så mykje historisk stoff frå Sør-Amerika. Og der manglar heller ikkje eventyr!

5 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Dette er sikkert ei god bok!

Besta sa...

Isabell Allende er ein av favorittane mine, nettopp på grunn av dei "eventyrlege" historiene sine. Har lese båd denne boka og Åndenes hus.Kan ikkje hugse så veldig mykje frå dei, men har akseptert at slik er det berre. Har ein glede av bøkene mens ein les dei, er det bra. Det er ikkje pensumbøker!

arieldog sa...

Eva Luna var òg bra. Meiner sjangeren heiter magisk realisme.

Milena sa...

Gabriel Garcia Marquez er kanskje inspirasjon til Allende sine bøker...

Eg lese ein del,men må sei at eg kjøme ikkje nær deg med alt du lese!
Kanskje fordi eg lese på senga...og lika bedre å holde boka enn å høyre den.. :-)

solveig sa...

Magisk realisme høyrest dekkande ut.
Eg har som regel to bøker på gang, ei papirbok og ei lydbok. No ventar eg på Mengele Zoo som keeperen legg opp til særstoff.
No les eg Lindell, og ser at både Marklund og Fossum kjem med nye bøker. Håper at biblioteket har råd......
Eg har kun lese ei bok av Marqez. Det er noko med miljøet, ja.