torsdag 11. februar 2010

Resultat?

No har nyttårsforsettet begynt å gje resultat.  Frysarane tømest.  Når eg kjem ned til to halve, skal det verkeleg bli godt å få avise ein for ein. 

Men så var det desse stega attende.  Eit par slike pakkar hamna i frysaren min då butikken selde dei for 12 kr eit par dagar før dei gjekk ut på dato.  Eigentleg er eg ikkje så glad i kyllingprodukt.  Prior pølser og blandingsprodukt inneheld eit krydder, eller kan det vere ein smaksforsterkar, som eg meiner gjer dei uegna til menneskemat.

Eg søkte råd hos Alt godt og ho foreslo godt krydra suppebollar.
Eg laga kjøttførse av 400 g kyllingkjøtdeig, 1/2 ts salt, 2 kryddermål pepar, 1 krm muskatnøtt, 1 krm ingefær og 1 ms potetmjøl.  Eg let dette gå i foodprosessoren medan eg spedde med 1 dl ekstra lett mjølk.

Søndag hadde vi kotelettar til middag (frå to posar eg fann i frysaren).  Beina som eg hadde salta på, vart det kokt kraft på i dag.  I tillegg til vanlege grønsaker ...
... hadde eg sjølvsagt i noko grønt, purreløk og brokkoli i dag.  Suppebollane vart gode dei!  Kan middagen bli stort sunnare?

No er det visst ikkje alle som er like glad i suppe.  Denne karen har laga sin eigen ironiske blogg.

P.S.
Blogglesarane har vel fått med seg at Pizza Grandiosa fyller 30 år i dag?  Eg har også lært noko nytt i dag!  Eg har nemleg undra meg på kva som er poenget med pizzadressing?  Jau, den skal vere på salaten ein alltid serverer til!  Er det sånn som ungdommen likar?

1 kommentar:

Besta sa...

Dei kyllingprodukta eg har prøvd, har eg ikkje kjøpt meir enn ein gong. Men dei kjøttbollane høyrdest gode ut. Og suppe er godt berre suppa er god!