torsdag 26. august 2010

Sei i tomat- og urteaus

I dag hadde eg verken rømme eller fløyte i hus. Løk og hermetiske tomatar er ein vel heller sjeldan tom for?  Magrare middag enn dette skal ein leite lenge etter.  Oppskrifta er frå "365 middager på en halv time".  Eg følgde oppskrifta, i alle fall nesten.  Eg dobla alle ingrediensane unntatt løken.  Elles var eg litt rausare med urtekrydderet.  I tillegg surra eg ein båt kvitløk saman med løken.

Når det gjeld framgangsmåten, hadde eg og min eigen vri.  Eg hadde alt krydderet unntatt litt av saltet i tomatsausen.  Den fekk surre utan lok for å verte tjukkare.  Før eg hadde i fisken, mosa eg sausen med stavmiksaren.  Då vart sausen fyldig og fin. Denne konsistensen er ikkje berre for barn og dei som er skeptiske til løk.  Prøv sjølve!

2 (1) stor løk
(1 båt kvitløk)
2 ms olje
1 boks hakka tomatar, 400 g
1 ts salt
1/2 ts pepar
1 krm timian
1 krm basilikum

600 g fiskefilet

Finhakk løken og surr han i olje til han vert blank.
Ha i tomatar, salt og krydder.
Lat sausen koke inn litt.
(Mos med stavmiksar)

Skjer fisken i fingertjukke skiver og legg i sausen
Legg på lok og lat fisken trekk ca 10 min.
Dryss på rikeleg med persille eller dill før servering.
Server med kokt ris, kokte poteter eller potetmos og gjerne ein grøn salat til.

Ingen kommentarer: