fredag 22. januar 2010

Fortset med forsett


Har vi kome til ei tid i månaden det er ufint å rippe opp i nyttårsforsetta?  Kanskje.  Med mitt eine vert det gjerne to skritt fram og eitt tilbake.  Eg må i alle fall kjøpe inn litt for å få brukt noko anna.  Syltesukkeret har stått i skapet sidan i sommar.  I går fekk eg for meg at eg kunne sylte dei tre jordbærposane som datt ned i handlekorga mi her ein dag.

Før ville det ha vore utenkeleg å flotte seg med jordbær frå butikken midt på vinteren, sjølv frosne.  No får ein dei for ein rimeleg penge.  Til 1200 g jordbær brukte eg 3 dl syltesukker.

Dette vart tre små glas med passeleg sylte.  Eg var spent på om sylta vart stiv nok med denne sukkermengda.  Til det er det å seie at sylta vart stiv nok til brødskiva, men ikkje så stiv som kjøpesylte.  Det synest eg heller ikkje er noko poeng. 

Ingen kommentarer: