laurdag 31. mai 2008

Aktiv helg

I går starta oppkøyringa til helga med guttekamp. Dei tapte 4-6 mot Aksla.

I dag køyrde eg keeperen på Høddtrening kl 10, og nytta høvet til å shoppe (!!!) litt på kjøpesentra. At det var Ulsteindagar, hadde eg gløymt. Eg oppsøker ikkje laurdagstrafikk vanlegvis. Men så tidleg på dag, var der liten trafikk og heller få kundar i butikkane. Eg kom heim med 6 handlenett i tillegg til Menynettet (handling), altså ein vellykka tur.

Dimnaleikane starta 14, med oppmøte ein halv time før. Eg vart med Olaug dit medan Øystein for til byen med guttelaget som spelar mor Aafk 2.

Håkon fekk ei lårhøne i går, og var ikkje i form til å spele kamp i dag, så han fekk fare på den årlege speidarovernattinga på Nessetelva.

I morgon spørs det altså kven som er i form til å vere med på Dimnaleikane. Det kan hende Olaug har vridd foten sin litt i fallet. Og foten til Håkon?

Gudsteneste med innskriving av konfirmantar, er heller ikkje så lett å kombinere med oppmøte halv tolv.

Ingen kommentarer: