onsdag 21. april 2010

Tallerkenmodellen - eller middag for 100 kr

Oppgåva på skulekjøkenet denne veka er å planlegge, for så å lage ein middag til 5-6 personar for 100 kroner.  Er det muleg?  Av og til får ein drahjelp frå uventa hald, i år frå Rema 1000. Elevane får høve til å bestille 1/4 eller 1/2 av varer som t.d. agurk og salat.  Dei får også "betale" for akkurat så mykje av t.d. ost og rømme som dei treng. 

Målet er sjølvsagt at ein skal lære seg kva mat kostar.  Eg har laga prislister til dei på vanlege matvarer.  Når det gjeld t.d. paprika og tomat, skriv eg opp stykkpris.  Det viser seg at prisen ikkje er det største problemet.  Problemet i grupper på tre er at nokon av og til må gje seg.  Nyttig lærdom det og.  Eg bruker å ta bilde av tallerkane dei presenterer.  Ein "et" litt med augene og.

Illustrasjonsfotoet er dagens middag i heimen. Eg hadde kjøpt kjøtbollar til ca 50 kr på nettopp Rema 1000.  Dette er middag til godt under 100-lappen. Sausen er laga av pulver, men potetstappa er heimelaga.  Eg skrelte store poteter og delte dei i 6-8 bitar.  Då kokar dei fort.

Kommentar i heimen: "Oj, svensk mat!". 

Ingen kommentarer: