onsdag 28. april 2010

Kvitløksbagettar - steg for steg

Eg har lova ein ung blogglesar å legge ut oppskrifta på kvitløksbagettar. Så her skal de få ei steg for steg-oppskrift.
Deig til 4 bagettar
1/2 - 1 pk gjær
2 ms flytande margarin/olje/smelta smør
1 ts salt
4 dl lunken mjølk
(1 egg)

ca 10 dl kveitemjøl

1. Smuldre gjæren i bakebollen. Bruk gjerne kjøkenmaskin.
2. Ha i lunken mjølk, salt og olje. Egg gir luftige brød.
3. Ha i kveitemjølet og kna deigen godt.

Medan deigen hevar, lagar du kvitløkssmør. Bruk stavmiksar om du har.

1. Hakk 2 båtar kvitløk saman med nokre urter. Eg brukte oregano og grasløk i dag.
Du kan bruke timian og/eller basilikum også.
2. Ha i 50 g smør (Tine - ikkje margarin)

Når deigen har heva til dobbel storleik, deler du han i fire emne.

Kjevle kvart emne til eit rektangel ca 30x20 cm. Smør på 1/4 av kvitløksmøret. Rull saman og legg brøda på ei bakepapirkledd plate.

Lat bagettane heve under ein handduk ca 25 minutt. Skjer gjerne hakk i dei og pensle med egg.Steik bagettane ved 200 grader i ca 20 minutt.
Desse brøda smakar godt til kyllingrettar og supper.
Då eg tilbaud ei venninne av meg å bake kake til konfirmasjonen om vel ei veke, spurde ho om eg heller kunne bake brød. Ho skal få dei tre til venstre, focaccia, valnøttbrød og rundstykke.

3 kommentarer:

Besta sa...

Eg får vatn i munnen berre av å lese om bagettar og brød. INGEN TING smakar betre enn fersk gjærbakst!

solveig sa...

Ikkje særleg populært at eg putta dei i frysaren ... Men det er berre å ha mjukt smør på lur.

Elin sa...

Tusen takk for denne oppskrifta, dette skal prøvast! Har ikkje sett oppskrift på kvitløksbaguettar tidlegare. Har brukt dei frå frysedisken på Rema, du veit.