torsdag 1. april 2010

God påske!



I dag ventar vi besøk frå Molde.  På menyen står det lammesteik tillaga på heilt tradisjonell vis.  Eg lagar brun saus som får stå og koke eit par timar.  Oppi den har eg sjya og ein kopp kaffi med fløte. Dette er enkel mat å lage til.  Eg har kjøpt inn eit par små lår som eg tenkte å eksperimentere med litt seinare på våren. 
Då står det berre att å ønskje blogglesane ei riktig god påske!  Ver gjerne med på den uhøgtidlege kåringa av årets påskekrim anten du ser berre ein eller om du ser fleire.

P.S.
90-modellane er utslått av mimrecupen.  87-modellane gjekk vidare.  Cup er cup.

3 kommentarer:

Milena sa...

God Påske!

Besta sa...

Takk for det! Og god påske igjen!
Kom plutselig på dei gule klutane.
Elles har eg to store vasar meg gule tulipanar som lever enno.

solveig sa...

Eg har gule handdukar på badet, og den rosa såpa frå apoteket er bytta ut med sameleis gul ...
Elles har vi tatt inn greiner og hatt egg i.