laurdag 3. april 2010

Rett på bloggen - Focaccia igjen

Vent litt med å skjere i brødet, seier eg.  Ein svolten kar står klar.  Ja, det skal vel rett på bloggen, svarer han.  Eg synest eg nettopp har lagt ut oppskrift på focaccia, men ser at det var i januar i fjor.
Utgangspunktet er ein vanleg gjærdeig med vatn og olivenolje.  For å få god smak, bør ein bruke lite gjær og lang hevetid.

1/4 pk gjær
4 dl vatn
1 ts salt
ca 10 dl kveitemjøl
3 ms olivenolje ++
Eg brukte brødbakemaskina til å kna deigen, men eg hevar han i ein rund bolle med olivenolje i.  Når deigen har heva, er det berre å legge han over på plata utan å kna.  Det er nok å trykke brødet flatt.  Då vil ein få store porar i brødet.
Etter at brødet har heva på plata, er det tid for olje, salt og krydder. Lag groper med fingrane.  Ein av grunnane til at eg kom på å bake focaccia, var ein rosmarinplante eg hadde kjøpt til lammelåret.  Ein kan ha det ein måtte ha lyst på oppå brødet.  Tomat og oliven er mykje brukt.

Steik ved 220 grader i ca 20 minutt.

Ingen kommentarer: