laurdag 2. januar 2010

Eitt nyttårsforsett


Før jul høyrer eg mange seie:
Det vert alltid jul.
Det vert alltid nok/for mykje mat.
Det vert alltid nok kaker.
Det vert alltid nok gåver.
Og ja, det vert det!  Fordi nokon planlegg, bakar, handlar inn mat, kjøper gåver, vaskar og styrer på.  Det er nesten frekt å snakke om dette i passiv form når det krev aktiv handling.

Men så sit vi her då å ser tilbake på jula.  Gåvehaugen har ikkje minka.  Vi har ete godt og kosa oss.  Ja, og så har vi kanskje kjøpt inn litt rikeleg med mat i frykt for at det ikkje skulle bli nok når butikkane stenger eit par, tre dagar.

Eg har berre eitt nyttårsforsett, og det er å ete frå frysar og matbod.  Lagra er for store!  Og der er mykje god mat å begynne på.  Datomerkinga i kjøleskåpet har vorte sjekka.  Her er det berre å gå systematisk til verks.  I dag starta vi med fløyte og fisk: "Fisk i løk og paprikasaus" s. 54 i Kokebok for alle".  Den finst og i gamle "Frå bollar til burritos".  Eg brukte kremfløyte.  Og så må ein drysse salt og pepar på fisken.

Blogglesarane er sikkert lei av å sjå bilde av kjøkenbordet mitt.  Eg må berre skryte litt av dei raude brikkene.  Dei gjer at ein kan behalde same duken i fleire dagar.  Det går heilt fint å vaske dei i vanleg oppvaskvatn om det vert nøvendig.  Og prisen var også fin rett inn i jula, -70% på Kid.

1 kommentar:

Besta sa...

Den fiskeretten har eg laga fleire gonger.Den er veldig god, og enkel å lage.