tysdag 20. april 2010

Vår i hagen?

29. april i fjor hadde eg eit blogginnlegg om kor langt alt var kome. Om fire dagar skal eg prøve å finne fram dei same vekstane.
Rabarbraen er ny av året. No er eg i utgangspunktet skeptisk til rabarbra.  Den inneheld mykje oksalsyre  som stel kalsium frå kroppen.  Men så dukkar det opp oppskrifter som eg får lyst å prøve.  Og i små mengder kan det ikkje vere så skadeleg.

Ein bør berre passe på at små born ikkje finn på å ete blada på rabarbaraen, for dei inneheld større konsentrasjonar av oksalsyre.  Nokre stader står det at dei er giftige.  Mengda småungar får i seg av vanleg rabarbra, avgrensar seg som regel sjølv, berre ein har vit å ikkje gje dei sukker i ein kopp til å dyppe i.
Av løkplantane er det berre snøklokkene som blomstrar, men her er både kuleprimula og vanleg primula i blomst no.
I dag oppdaga eg ein annan positiv effekt av å blogge.  Eg deltok i ei marknadsundersøking, og sånn heilt på tampen spurte ho om eg kunne tenke meg å svare på ei  papirutgåve.  Då såg eg overskrifta for meg: Neste år seier eg nei!  Det er eit ganske tjukt hefte spør eg?  Det måtte ho svare bekreftande på.  Og eg sa som sant var at i fjor bestemte eg svarte på ei sånn undersøking i fjor og bestemte meg då for å seie nei neste år.  Det var heilt greit.

Ingen kommentarer: