måndag 19. april 2010

Bok 17: Hypnotisert?


Av og til trur du at du har lese den beste krimboka på lenge.  Slik hadde eg det med den danske Kvinnen i buret. Den var ny og original.  Eg lånte den den til ein krimkompis som las den på eit par dagar. Han likte den godt.  Så kom han med denne til meg, sånn sidan eg likte den danske.

Lars Kepler er eit pseudonym.  Boka er skriven av eit svensk ektepar.  de kan lese meir om dette her. 

Der er to hovudpersonar i boka, legen som har slutta å hypnotisere, og politimannen Joona - krimhelten som "alltid har rett".  Hendingar frå fortida vert avdekte lag for lag samtidig som hendinar i samtida dreg forteljinga framover.

I går bestemte eg meg for å rette hovudmålstentamenane først, og etterpå var det fritt fram for krim.  Dette er ein pageturner på 527 sider.  Eg las halve boka.  I periodar summa det nokre fotballkampar i stova.  Det kopla eg heilt ut.  Eg stod til og med over nyheitene for å kome i mål før midnatt.

Som de forstår, er dette krim for krimelskarar!

Ingen kommentarer: