laurdag 22. september 2007

Balljente på Aksla

I dag har eg vore balljente på Aksla.Eg tok hurtigbåten til Ålesund( var veldig mykje bølger på sjøen!!!!!alle holdt seg fast) vi gikk opp trappene til Aksla.Vi måtte holde kvar si jente frå Fortuna.Eg fikk plass rett bak målet,der kom ikkje meir enn 2 balla .Fortuna hadde ein god keeper så de fleste ballane vart redda.I pausa fikk vi gratis pølse og brus.Når det hadde gått ei stund vart det 1-0 til Fortuna deretter 2-0..Vi måtte rope heiarope som fotballaget vora har Sjølv om vi ikkje hadde spelt.Det er altid ein som blir heven i lufta,denne gongen vart det nok eg.
Kampen kjem på TV mandag TVsunnmøre halv sju og utover. ~olaug~

3 kommentarer:

Besta sa...

Eg gikk opp trappene til Aksla ein gong eg var med morfar til Ålesund og vi budde på Parken Hotel.Eg syntest det var litt skummelt, men enda skumlare er det med høge bølger. Vart de ikkje sjøsjuke?
I dag har eg laga hjortegryte som vi skal ha til middag, eg trur det blir veldig godt!!!

solveig sa...

eg synest det var skummelt med dei høge bølgene . Månge synest det var morsomt , eg ynest det vart morsomt når eg hadde vent meg til det.Men eg brukar ikkje å bli sjøsjuk så eg vart ikkje det heller.=)~OLAUG~

solveig sa...

synest*