tysdag 11. september 2007

Håkon har tatt av strengen.


No har Håkon endeleg tatt av strengen.
Han stiller ikkje opp til fotografering, så de får nøye dykk med eit bilde frå hagen i dag
Audun og Einar er på Color Line.
Dei som er interesserte i fotball må gå inn på www.hareidil.no og trykke på fotball.
Einar er redaktør for den sida ut sesongen.
Ørstingane får trøste seg med at på Hareid har Frp gått kraftig tilbake.
Proteststemmene gjekk til Folkelista i år.
SV stod lenge utan mandat, men fekk inn ein representant som før.

4 kommentarer:

Elin sa...

Sikkert godt å få av strengen. Sjå på blogglista mi, den øverste 9nas smutthull, ho har ein link som heiter Gastronomibølgen, med masse oppskrifter. Noko for deg (eg meiner å etterlikne?)
Eg syr blokker på harde livet, nærmar meg berre 100 att...blir flinkare etterkvart, tykkjer eg. Her i Gløppa heldt det på å bli reint fleirtal for SP, men etterslengarar frå H hindra det.

solveig sa...

Eg har nokre utfordringar når det gjeld venstre og høgresida i bloggen.Det må bli når eg får ei roleg stund ein dag. Metoden vert prøving og feiling.....

Besta sa...

Det blir rart å sjå Håkon utan "sølvsmilet".Elles er det no ikkje noko trøst for oss at DE slepp Frp.-styre. Men det er enno ikkje klart om Hans Olav blir ordførar.Kanskje det blir Gudny???
Venstre og høgre er vel ikkje noko problem- på bloggen??????

solveig sa...

Eg tenker mest på linkar, praterom osv. Det må bli learning by doing.