laurdag 15. september 2007

Grønkål


Eg likar å dyrke noko nytt kvart år.
I år sådde eg grønkål, men har enno ikkje laga noko av han.
Først forsynte kålsommarfugllarvane seg av han, og den vart kaninfor.
No har larvane flytta til blomkarsen.
I går sende eg ein pose grønkålblad med ei venninne.
Eg får studere litt oppskrifter seinare, for no er grønkålen fin og apetittleg.
Elles har eg sådd isbergsalat, purre, skvåsj og ulike graskar.
Isbergsalaten prikla eg ut litt for tett, men vi åt ein del av den i sommar.
No har det vore så mykje regn at den rotnar. Men kanina lever godt!
Purreløken kan eg nok begynne å høste av.
Skvåsj brukar eg å ha altfor mykje av, men i år fekk han ein dårleg start.
Eg har nok til meg sjølv, men lite å gje vekk.
Kva det vert av graskara, står att å sjå.
Eg strødde dessutan utover nokre asiatisk kål-frø.
Det kom ulike sortar. Mykje kaninmat for 5 kr i frø.

Ingen kommentarer: