laurdag 17. november 2007

Karamellpudding


Bror min laga eit ordtak då han var liten: "Det er verre med litt karamellpudding enn ingen karamellpudding". Desse to har eg laga til i morgon.
--
Slik lagar eg karamellpudding:
Set først ei tolitersform på plata.
Ha i 1 1/2 dl sukker som du smeltar til karamellsaus.
Fordel karamellsausen litt oppover kantane.
--
7-8 egg
1/2 dl sukker
1 1/2 ts vaniljesukker
1 l mjølk
1. Pisk lett saman egg og sukker.
2. Spe med mjølka.
3. Sil mjølkeblandinga ned i forma.
4. Set forma inn i omnen i vassbad.
--
Det er mange måtar å steike karamellpuddingen på. I dag hadde eg god tid, så eg sette den i kald omn på 125. Etter ca 1/2 time slo eg den ned på 110-15 og let den stå til den hadde fått farge og blitt stiv. Det kan ta nokre timar. Då sette eg den ned på 100 og let den stå til den hadde fått eit par sprekker. Eg stakk ein kniv ned i ei av sprekkene for å sjekke at den er gjennomsteikt. Det er den i grunnen alltid når den har fått sprekker.

Ingen kommentarer: