søndag 26. september 2010

Dei fem finaste IV

 Eg reknar med ar dette vert årets siste "Dei fem finaste", altså siste hagevandringa.  Haustblomstrane står no i blomst.  Eg bruker å seie at ein set størst pris på deiførste og dei siste plantane som kjem.

 Haustfloks.

 Fleire potteroser frå i vår står med knuppar og blomster.
 I år har eg ikkje så mykje skvåsj.  Eg rekk å ete dei og gje dei vekk før dei vert for store.
 Dei spanske margerittene har kome i ny blomst.
 Daturaen.
Pasjonsblomsten har blomstra i heile sommar.

I dag har eg bretta opp ermane og retta ein heil bunke bokmålsstilar.  Tiandeklassingane søv seg ut i morgon.  Men tysdag er dei her, og då vert det utlevering av det dei skreiv den dagen alt skar seg. Nokre straumbrot gjorde at datamaskinene var ute av drift.

Eg har ikkje laga middag i dag.  Det er berre vi damene som er heime.  No satsar vi på fersk fisk til kvelden når fiskaren kjem heim frå sjøen, mannen i huset frå Oslo og journalisten frå Aafk-kamp der han arbeider for VG nett.

Eit ferskt brød vart det til lunsj.  Eg laga poolish i går kveld til landbrød.  Det vart utruleg godt!

Ingen kommentarer: