søndag 21. september 2008

Kjøpt i Roma

Då eg la ut innlegga mine frå Roma, slutta eg av før eg fekk vist kva eg kjøpte der.

For det første vart det handla relativt lite. Fredagen var det helg, og laurdagen stengde butikkane tidleg.

På handarbeidsbloggane ser eg at folk kjøper seg stoff og søte sakser. Og eg? Jau, eg har visst kome heim med mest ting til kjøkenet! Eg likar best å kjøpe ting eg kan bruke.

Dette er den italienske "rett i koppen"-varianten av espressokaffi.
Eg har nettopp knust kaffiboksen min. Så no kan eg mimre om Roma kvar gong eg lagar meg kaffi.
Nyekomfyren har ikkje innebygd klokke. Denne får halde til eg får meg ei elektronisk som pip til eg slår den av. Heilt å stole på er denne nemleg ikkje.
Desse kjøpte eg på same butikk som espressoapparatet. Den butikken hadde eg lyst til å handle meir på, men møtte stengde dører. Det var i den såkalla dyraste handlegata. Eg forklarte Ø at det var fordi der var fine ting der, ikkje fordi same tinga var dyrare der enn andre stader.

2 kommentarer:

arieldog sa...

Kjempefine souvenirar!

Besta sa...

Koselig med souvenirar som ein kan bruke til noko-då blir dei verkelig "minneting".