søndag 27. januar 2008

Sitronfromasj

Eg lever av å lære andre å lage mat. Av og til må eg øve heime. Det vert t.d. ofte til at eg lagar ein fromasj i året. I fjor laga eg appelsinfromasj av blodappelsinar. Fargen vart ikkje så fin som eg hadde tenkt.
I den nye kokeboka er der berre ein fromasj, sitronfromasj. I dag laga eg ei stor skål av ein kartong fløyte. Eg laga den i Kenwoodmaskina, så det vart ein meir enn luftig nok fromasj. Dessutan synest eg den vart noko smaklaus utan sitronskal. I morgon får eg sjekke den gamle oppskrifta. Eg har ei kjensle av at vi brukte 2 ms sukker. Signe og eg var samde om at det er liten vits i å lage fromasjane så sure at ingen et dei. Ei anna forklaring kan vere at sitronsafta ikkje var så sur. Er den på flaske surare? Ikkje veit eg. Eg veit berre at slike flasker vert fort tome på skulekjøkenet viss rette karane er der. Så eg har kjøpt inn sitronar!

Sidan eg hadde skitna til to bollar, laga eg brøddeig i begge. I dei store formene laga eg halve brød. Når ein frys brød, er det greitt å av og til ta opp berre eit halvt. Eg trur tipset kjem frå Eidabesta.

P.s.
Eg serverte ein boks fruktcoctail til sitronfromasjen.

Ingen kommentarer: