fredag 12. mars 2010

Deilig dag?

I dag har elevane i 9. fri på dagtid.  Skulen er med i  Sterk og Klar-prosjektet, og i dag er skuledagen flytta til ettermiddag/kveld.  Alle stiller med ein vaksen saman med seg til ulike kurs.  Eg skal ha gruppa "lage formkake".  Eg har planen klar, men det spørs om eg ikkje tek meg ein tur bort på dagtid og får unna ein del praktisk arbeid.  Kvar eg rettar dei 50 "stilane" er mindre viktig.  Her er rolegare heime.  Helgavasken har eg gjort meg ferdig med.  Eg begynte rett etter at ungane for ut døra i åttetida.

Det nærmar seg eksamen i 10.ande.  Tentamen er rett rundt hjørnet.  Vi øver oss i tekstskriving på data.  I går stod det nynorsk novelle på planen.  Læraren lærer så lenge ho har elevar. "Solveig!"  "Korleis skrive en deilig?" "Rett fram," svarar eg.  "Nei!" Det kjem raude strekar under deilige.  "Der skal ikkje vere e," påpeikar eg.  Men ordlista på datamaskina tillet ikkje deilig heller.  Så må eg fram med papirutgåva.  Eg går rett inn i frå Bokmål- til Nynorsk-delen, og der står det deilig vedunderleg, herleg fin.

No har eg altså eit nytt ord på lista over ord eg vil ha inn i nynork: deilig. Frå før står der forrige og kun, gode danske ord kanskje. 

Til eg får igjennom ordønska mine får de ha ein fin, herleg eller vedunderleg dag!

Ingen kommentarer: