fredag 2. mai 2008

Vinnarlykke!

I dag tok eg lodd for 25 kr av Revmatikerforeininga. Slike pakkar brukar alltid å vere mest spennande med papiret på. Men sjå kva vi vann! 4 kvite (min farge!) og kakespade! Her er det berre å vaske og ta i bruk.
Vi har ikkje alltid hatt vinnarlykke. For 3-4 år sidag var Olaug og eg på kyrkjebasar. Ho skulle synge i kor. Mange foreldre gjekk etter programmet, men vi trefte kjentfolk og kjøpte oss kaker og kaffi. Medan venninna til Olaug samla gevinstar i eit plastnett, vann vi ingen ting. Vi kjøpte årar og lodd for ca 250 kr, men ingen gevinst. Til slutt spurde eg Olaug kva ho hadde hatt mest lyst til å vinne. Twistpose. På heimvegen stakk vi innom Mega og kjøpte med oss ein pakke twist heim.

2 kommentarer:

arieldog sa...

Det gjorde de rett i! Gratulerer med gevinstane - eg såg ei meining med den kakespaden...

solveig sa...

Det vart rett og slett vittig!